پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی پایگاه بسیج شهید مفتح

پایگاه بسیج شهید مفتح کودزر زیر نظر حوزه مقاومت شهدای بدر اراک

پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی پایگاه بسیج شهید مفتح

پایگاه بسیج شهید مفتح کودزر زیر نظر حوزه مقاومت شهدای بدر اراک

رسانه ها چگونه بر دیدگاه ما تاثیر می گذارند؟!

به این سه عکس نگاه کنید عکس سمت چپ، از الجزیره، عکس سمت راست از فاکس نیوز منتشر شده و عکسی که در وسط قرار گرفته، عکس اصلی است.

این مثال خوبی است که چطور یک تصویر یکسان را می‌توان به سه شیوه مختلف دید. رسانه ها در تحت تاثیر قرار دادن چگونگی دیدن ما استاد هستند.

قبل از اینکه آنچه در اخبار میبینید را باور کنید از تفکر انتقادی خود استفاده کنید.

 

آجرک الله بقیه الله

 

به من خبر رسیده که یکى از آنان به خانه زن مسلمان و زن غیر مسلمانى که در پناه ‏اسلام جان و مالش محفوظ بوده وارد شده و خلخال و دستبند، گردن بند و گوشواره ‏هاى آنها را از تن‏شان بیرون آورده است... در حالى که هیچ وسیله‏ اى براى دفاع جز گریه و التماس کردن نداشته‏ اند،


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

مباهله

  • ﴿فَمَنْ حَاجَّکَ فِیهِ مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْا نَدْعُ أَبْنَاءَنَا وَأَبْنَاءَکُمْ وَنِسَاءَنَا وَنِسَاءَکُمْ وَأَنْفُسَنَا وَأَنْفُسَکُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَى الْکَاذِبِینَ﴾(سورهٔ آل‌عمران-آیهٔ ۶۱)
  • پس هر که در این (باره) پس از دانشی که تو را (حاصل) آمده با تو محاجه کند بگو بیایید پسرانمان و پسرانتان و زنانمان و زنانتان و ما خویشان نزدیک و شما خویشان نزدیک خود را فرا خوانیم سپس مباهله کنیم و لعنت‏خدا را بر دروغگویان قرار دهیم.
  • " نجران" بخش با صفایی با هفتاد دهکده تابع خود، در نقطه مرزی حجاز و یمن قرار گرفته است. در آغاز طلوع اسلام، این نقطه تنها منطقه مسیحی نشین حجاز بود.

    پیامبراسلام(ص) در سال های اول رسالت خود، با سران کشورهای جهان مکاتبه کرد و بدین وسیله آنها را به دین مبین اسلام دعوت نمود. در این بین نامه ای نیز به اسقف نجران نوشت و طی آن مسیحیان نجران را به آئین اسلام دعوت نمود.

     


  • ادامه مطلب ...

    کاروان عشق

     

    السلام علی من الاجابه تحت قبته 

    سلام بر کسی که دعا تحت قبه او مستجاب است. 

    و کاروان عشق در راه است،و رقیه روزها دست بر روی صورت شش ماهه می گیرد تا مبادا آفتاب صورت همچون ماه پاره اش رابسوزاند و شبها برایش لالایی می خواند.آری با حضور سقای کاروان،دیگر این کاروان شبها نیازی به مهتاب ندارد و با پاسبانی حیدر کربلا،علی اکبر، کسی جرأت نگاه کردن به خیام حرم را ندارد.و تنها 7روز تا رسیدن به سرزمین عشق مانده است.

    دانلود مولودی به مناسبت غدیر

    السلام علیک یا امیر المومنین

    همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیرخم،مدح حضرت ابوتراب جهت دانلود با لینک مستقیم روی وبلاگ قرار گرفت.


    ادامه مطلب ...

    شهادت امام باقر(ع)



    السلام علیک یا باقرالعلوم(ع)

    سلام بر تو ای آخرین باقیمانده از صحرای نینوا.

    سلام بر تو که فجیع ترین صحنه دلخراش انسانی را در طول تاریخ با چشمان خود دیدی.

    سلام بر تو که پرپر شدن گلهای باغ نبوی را دیدی

    سلام بر تو که پرپر شدن لاله 6 ماهه را دیدی

    و سلام بر تو که ...

    ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت جانگداز امام باقر (ع) مداحی های شهادت آن امام بزرگوار در ادامه مطلب قرار می گیرد.


    ادامه مطلب ...

    عیدالله الاکبر

    السلام علیک یا امیر المومنین(ع)

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.بسم الله الرحمن الرحیم."الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا""امروز دینتان را کامل گردانیده ونعمتم را بر شما تمام کردم و و اسلام را به عنوان دینتان پسندیدم"

    یا علی،ای که به ولایت تو دین اسلام کامل شد و به محبت تو نعمت پروردگار بر عالمیان تمام گشت.تویی که اول مظلوم عالمی...

    ادامه مطلب ...