پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی پایگاه بسیج شهید مفتح

پایگاه بسیج شهید مفتح کودزر زیر نظر حوزه مقاومت شهدای بدر اراک

پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی پایگاه بسیج شهید مفتح

پایگاه بسیج شهید مفتح کودزر زیر نظر حوزه مقاومت شهدای بدر اراک

رییس جمهور علوی




سخنرانی استاد رائفی پور در مشهد مقدس با عنوان ویژگی های یک رییس جمهور در کلام امیر المومنین ( علیه السلام )

دانلود فایل صوتی شب اول


دانلود فایل صوتی شب دوم

خواهشا این پست را بخوانید و بازنشر کنید

خواهشا این پست را بخوانید و بازنشر کنید 


درجاده انقلاب روی تابلو نوشته جاده لغزنده است، دشمنان مشغول کارند، با احتیاط برانید،با دنده لج حرکت نکنید،سبقت ممنوع، دیر رسیدن به پست و مقام بهتر ازهرگز نرسیدن به امام وشهداست،حداکثرسرعت بیشتر ازسرعت ولایت فقیه نباشد، اگرپشتیبان ولایت نیستید، لااقل کمربند دشمن را نبندید، با وضو وارد شوید، این جاده مطهر به خون شهداست * سلامتی رهبر انقلاب صلوات


1350933981309249_large.jpg

بزرگواران "فأین تذهبون"؟

رهبرانقلاب: مجلس قطعاً همانطور که امام رحمه‌الله فرمودند در رأس امور است؛ اما این به این معنی نیست که یک نماینده‌ی محترم تصور کند خودش در رأس امور است.




در این روزها بازار نامه نگاری به نائب امام زمان یا بهتر بگوییم نامه های سرگشاده نوشتن به امام خامنه ای خیلی داغ شده است.پس از احراز نشدن صلاحیت تعدادی از شخصیت های مهم و مشهور نظام،علی رغم موضع نگرفتن خود این بزرگان،اطرافیان این شخصیت ها در جنگ تبلیغاتی سنگینی که علیه شورای محترم نگهبان به راه انداخته اند،شروع به نوشتن نامه به رهبری معظم کرده اند تا به گمان خود ایشان را در تنگنا قرار داده تا مجبور شوند با حکم حکومتی برخی کاندیداها را تایید صلاحیت نمایند تا به گفته آنها انتخابات کاملا آزاد!!!! برگزار گردد.موضعی که اگر خوشبینانه آن را عالمانه(بخوانید خائنانه) در راستای موضع سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ندانیم،بسیار جاهلانه بوده است.وقتی سخنگوی مستکبرترین کشور دنیا که قانون انتخابات آن کشور مربوط به 170 سال پیش بوده است،ایران اسلامی را،حکومت مردمسلاری دینی را متهم به آزاد نبودن انتخابات به دلیل عدم  حضور دو تن از کسانی که ثبت نام کرده اند ولی صلاحیتشان احراز نشده است،می نماید،هرگونه حرکت خطایی،بازی در زمین دشمن است.

فرزند شهید مطهری،فرزند گرامی حضرت امام خمینی،حضرت امام جمعه،فأین تذهبون؟به کجا می روید؟با این همه تاکیدی که مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مبارک شورای نگهبان در قانون اساسی در این چند وقته کرده اند،این نامه نگاری ها به غیر از این که آب در آسیاب دشمن ریختن است آیا دردی از نظام اسلامی و مردم خوب  و فهیم ایران اسلامی دوا می کند؟

پس به خود بیایید و دست از امر و نهی کردن نسبت به ولی خود بردارید که در غیر اینصورت عاقبتتان فقط سرگردانی و تیه است.برای شما دعا می کنیم و از خدای متعال خواستاریم در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهیدانی که همیشه،فقط وفقط دم از حمایت و پیروی از ولی فقیه را می زدند،ثابت قدم بمانیم.

والعاقبه للمتقین

ملت، مدیرى می‌خواهد که موانع اجراى برنامه ۵ ساله را رفع کند

همانطور که در مطلب قبلی صفحه‌ی ویژه انتخابات گفته شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس‌جمهوری را مسئول اصلی تحقق سند چشم‌انداز بیست‌ساله می‌دانند. انتظار رهبر انقلاب از رئیس‌جمهور این است که او شخصی باشد که بتواند برنامه‌های پنج‌ساله را در راستای چشم‌انداز پیش ببرد و موانع پیش روی برنامه را با قدرت از سر راه بردارد. رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۴ و در آغاز راه بیست ساله‌ی چشم‌انداز مسیر دولت را این‌گونه ترسیم کردند:
امروز کشور ما به حول و قوه‌ى الهى به این توانایى و قدرت رسیده است که بتواند آینده‌ى بیست ساله‌ى ایران را طراحى کند. این مدت بیست ساله، یعنى چهار برنامه‌ى پنج‌ساله. اولین برنامه، امسال آغاز خواهد شد. در آغاز برنامه، یک مدیریت کارآمد، با کفایت و پُرنشاط باید سر کار باشد تا بتواند سازه‌هاى این برنامه را مستحکم و استوار کند و پایه‌هاى این برنامه را به طور عمیق و محکم پى‌ریزى کند. اهمیت این انتخابات در این است که ملت ایران مى‌خواهد مدیرى را انتخاب کند که بتواند موانع اجراى برنامه را از سر راه ملت ایران بردارد؛ مثل بولدوزرى که موانع را برمى‌دارد تا جاده‌یى را صاف کند.» ۱۳۸۴/۰۱/۰۱
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22476/840101.jpg
برای مطالعه‌ی بیشتر درباره نظرات رهبر انقلاب در لزوم «پایبندی دولت و رئیس‌جمهور به برنامه‌‌های پنج‌ساله» اینجا را مشاهده کنید.

برنامه‌ی نامزدها چه نسبتی با اسناد بالادستی نظام دارد؟




با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری، کاندیداها با دیدگاه‌ها و برنامه‌های متفاوت خود، سعی در جلب آراء مردم دارند. یکی از نکاتی که باید به آن توجه شود، این است که برنامه‌ی کاندیداها چه نسبتی با اسناد بالادستی نظام و مهم‌ترین آنها یعنی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله دارد؟
رهبر انقلاب، رئیس‌جمهور را مسئول اصلی تحقق سند چشم‌انداز می‌دانند و از دولت‌ها خواسته‌اند که جهت‌گیری حرکتشان براساس سندچشم انداز باشد.
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR این موضوع را در گفت‌وگویی با دکتر مبینی دهکردی -دبیر کمیسیون خاص تدوین چشم‌انداز ملی در مجمع تشخیص مصلحت نظام- مورد بحث و بررسی قرار داده‌است که این مصاحبه را می‌توانید از اینجا بخوانید.

نظر رهبر انقلاب درباره چگونگی فضای تبلیغات انتخاباتی

با اعلام نهایی اسامی نامزدهای حائز صلاحیت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، زمان تبلیغات کاندیداها رسماً آغاز شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که روزگاری در سال‌های ۶۰ و ۶۴ خودشان به عنوان نامزد در انتخابات ریاست جمهوری حاضر بوده‌اند، در ۲۴ سال اخیر نیز در جایگاه رهبر جمهوری اسلامی ایران توصیه‌هایی را در رابطه با فضای تبلیغات انتخاباتی ابراز داشته‌اند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در صفحه‌ی ویژه‌ی انتخابات ۹۲ به بازخوانی بخش‌هایی از این توصیه‌ها می‌پردازد:
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22639/khamenei-1.jpg
«فضاى انتخابات، باید فضاى سالمى باشد؛ فضاى تبلیغات، باید با فضاى پروپاگاندهاى معمول دنیا تفاوت داشته باشد.
امروز در دنیا، دمکراسى، یک دمکراسى حقیقى نیست؛ زیرا فشار تبلیغات پُر زرق و برق توخالى، با سخنان فریب‌آمیز، آن‌چنان بر ذهن مردم سنگینى مى‌کند، که امکان انتخاب درست را به مردم نمى‌دهد؛ نمى‌گذارند مردم فکر کنند. هر کس که مقداری از کارهاى انتخاباتى کشورهاى به اصطلاح دمکراتیک را مشاهده کرده باشد، این معنا برایش واضح است. حرفهایى که مى‌زنند، وعده‌هایى که مى‌دهند، قیافه‌هایى که مى‌گیرند، تملقهایى که از بعضى از قشر‌ها یا گروه‌ها مى‌گویند، ارتباطهایى که با جناحهاى خاصى برقرار مى‌کنند تا نظر آن‌ها را جلب بکنند، این‌ها کارهاى سالمى نیست؛ کارهایى است که وقتى در یک مجموعه‌ى مردمى انجام گرفت، فضا را مسموم مى‌کند و قدرت فکر کردن به آن‌ها نمى‌دهد.
تبلیغ، صحیح و حق است؛ اما با معناى واقعى کلمه، با حفظ حدود شرعى کلمه، به دور از فریب، به دور از کارهاى دروغین و نمایشى، به دور از متهم کردن این و آن. نمى‌شود ما بگوییم که مسؤولان انتخابات، نسبت به این قضیه هیچ مسؤولیتى ندارند؛ این شرط سلامت انتخابات است.» ۱۳۷۰/۰۹/۲۷

متن کامل این توصیه‌ها را از اینجا بخوانید.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22315/jadval-reghabat.jpg
 

هیچ‌کس از رأی من مطلع نخواهد شد

کمتر از سه هفته به روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باقی است. هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم بازار شایعات داغ می‌شود. یکی از شایعاتی که می‌تواند در فضای انتخابات تأثیرگذار باشد، شایعه‌ی حمایت رهبری از نامزدی خاص و یا اطلاع از رأی رهبر انقلاب اسلامی در انتخابات است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای چندین‌بار در ایام انتخابات‌ها این مسائل را تکذیب و نظر خود را صریحاً بیان کرده‌اند. برای آخرین بار نیز ایشان در ابتدای سال ۹۲ در حرم رضوی درباره این مسائل، این‌چنین فرمودند:
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22680/smpf.jpg
«رهبری، یک رأی بیشتر ندارد. بنده‌ی حقیر مثل بقیه‌ی مردم، یک رأی دارم؛ این رأی هم تا وقتی که در صندوق انداخته نشود، هیچ کس از آن مطّلع نخواهد بود. حالا ممکن است آن کسانی که صندوق دست آنها است، بعد باز کنند، خط این حقیر را بشناسند، بفهمند بنده به چه کسی رأی دادم؛ اما تا قبل از رأی دادن، کسی مطّلع نخواهد شد. اینجور نیست که کسی بیاید نسبت بدهد که رهبری نظرش به فلان است، به بهمان نیست. اگر چنین نسبتی داده شد، این نسبت درست نیست.» ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
[دریافت صوت]